Sivu 1/1
Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Su Maalis 08, 2020 9:26
Kirjoittaja Sanna Ahtiainen
Heips. En päässy esittelykerralla mukaan, mutta saako vielä ryhmään tulla. Miten pitää ilmottaa mukanaolosta?
Re: Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Su Maalis 08, 2020 9:44
Kirjoittaja satu vaittiniemi
Mukaan saa tulla milloin vaan eikä tarvitse ennakkoon ilmoittautua.
Treenimaksun maksaneet Wuoksen jäsenet voivat lunastaa kymmenen kerran kortin 50 euron hintaan. Kortista ruksataan kerrat sitä mukaa kuin treeneissä käy eikä kortilla ole mitään voimassa oloa rajoittavaa aikaa. Voi myös treenata 7 euron kertamaksulla. Sekä kortit että kertamaksut laskutetaan jälkikäteen sähköpostitse.
Tervetuloa mukaan vaan

Re: Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Ti Touko 19, 2020 12:31
Kirjoittaja päivi.haverinen
Onko tuo 10xkortti ns. koirakohtainen vai saako halutessaan käydä molempien koirien kanssa ?

Re: Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Ti Touko 19, 2020 12:41
Kirjoittaja satu vaittiniemi
Ei ole koirakohtainen. Ja jos haluaa harkata kahden koiran kanssa samoissa treeneissä, rastitaan kortista molemmille treenikerta.
Re: Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Ke Marras 11, 2020 11:18
Kirjoittaja nita sylander
Tehdäänkö rallytreeneissä vain ratatreeniä vai saako sinne tulla osaamattoman koiran kanssa? Koira osaa justjust seurata ja perusasento alkaa hiljalleen olla hallussa.
Re: Saako mukaan tulla?
Lähetetty: Ke Marras 11, 2020 12:29
Kirjoittaja satu vaittiniemi
Saa tulla, sovitetaan treeni taitojen mukaan.
Mie pidän vielä yhdet tutustumistreenit koirakoille, joille laji on uusi. Perjantaina saan työvuoroja muutaman viikon eteenpäin, katsotaan sitten päivä, joka sopisi mahdollisimman monelle.